Utvärdera mig + Frågestund (som pågår i flera veckor)

Imorgon åker jag till mamma & pappa. Och som jag tidigare nämnt lär det inte bli några fler inlägg förräns efter New York (längtar!). Möjligtvis skriver jag ett eller flera inlägg ikväll som kompensation, så ni har lite att läsa i alla fall. 

Medans jag är borta vore det jättekul och kommenterade vad ni tycker är bra och mindre bra på bloggen, vad ni vill se mer och mindre av. Samt ställa frågor, om exakt vad ni vill! Skulle tycka det här var riktigt roligt, så om ni vill ge mig en julklapp - gör denna lilla utvärdering!

Kommentarer
Postat av: Chic

jag gillar din blogg som den är, älskar att läsa mejlen och konversationer dock :) God jul!

2007-12-23 @ 15:09:54
URL: http://crazychic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0