Vilken kväll!

Det var ett galet bra drag i globen, rös varje gång någon sjöng eller publiken jublade. Marie var en värdig vinnare, tror det passar Amanda bättre att komma tvåa - så hon får gott om tid på sig att spela in sin skiva. Men båda var verkligen enormt duktiga! Sedan tog vi en taxi till Café Opera och där var det minst lika bra drag! Speciellt när Idolerna gjorde entré - vilken hysteri, haha. Jag drack lite skumpa, men tyckte inte att jag blev alldeles för påverkad - duktigt på en sån fest ju! Haha, nu låter jag som värsta geeken som är besatt av massa kändisar men jag snackade faktiskt med en del av Idolerna! Det var hur som helst en underbar kväll med grym musik, trevliga människor och riktigt bra stämning.

Stekarn bor i närheten av mig så vi delade en taxi hem vid 03.30 (omiljövänligt med taxi istället för kommunalt, eller att promenera - men vi var sjukt trötta och tunnelbanan kändes inte lockande - om det är en bra ursäkt?) och jag kastade mig i sängen och somnade bums.

Idag vill jag träffa Drömprinsen, inte träffat honom på fyra dagar tror jag. Riktigt lång tid tycker jag nu förtiden. Det är för övrigt tre månader sen jag träffade honom första gången. Så vi kanske har dejtat i två månader eller något? Det känns ganska ynkligt med tanke på hur mycket jag gillar honom...


Kommentarer
Postat av: Elin

ja visst e den ååå hon e ju en riktig talang, märkligt att inte upptäckt ehhen tidigare... som paul pots...

2007-12-08 @ 16:58:18
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Lina

Jag har inte suttit såhär fastklistrad sedan avsnittet med skottlossningen m.m. i supermallet, så jävla spännande är det! jag har sett det tre gånger nu och lyssnar på det hela tiden! :)

Hoppas du kan hålla dig! :D
Fan vad kul det måste ha varit i globen igår!

2007-12-08 @ 17:02:48
URL: http://linaveronica.blogg.se
Postat av: valentina

Marie var verkligen bäst! :)

hihi sådär brukar jag också känna när jag gillar en kille på riktigt riktigt :)

2007-12-08 @ 17:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0