Fortsättningen på "Det värsta dygnet i mitt liv" är på G...

HÖR UPP MINA TROGNA LÄSARE: I MORGON NÄR JAG KOMMER HEM FRÅN JOBBET KOMMER FORTSÄTTNINGEN PÅ "DET VÄRSTA DYGNET I MITT LIV". 

Bättre sent än aldrig, huh? Känns lite småjobbigt, men det har gått så lång tid nu och jag kommer att vara så nöjd med mig själv när jag är klar. Svårt att beskriva varför, men jag och alla andra som var med om det måste acceptera att det hände, förr eller senare och en bra lösning kan vara att återberätta det på något sätt detalj för detalj. Fast vad vet jag, jag är ju ingen psykolog - men det kändes bra efter första delen.

Så kika in på bloggen imorrn, det blir det längsta inlägget (någonsin?) på länge!

Kommentarer
Postat av: Åsa

WIIH!

2007-11-29 @ 22:04:08
URL: http://whoosh.blogg.se
Postat av: Frida

Åh ser fram mot att få läsa. Visst, det är grymt hemskt att läsaoch tårarna bara rinner, men samtidigt är det lärorikt och extremt rörande. Starkt att du vågar och orkar och tar dig tid att skriva om det .

2007-11-30 @ 00:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0