Framtidsplaner om... kommande inlägg (?)

Hej kära läsare! Underbart med helg va? Ska kanske gå ut på lördag, men det blir förmodligen en lugn hemmahelg förutom det - vila upp mig lite efter resan.
 
Tänkte ju skriva detaljerat om alla dagar i Florida men inser nu att jag inte har tid eller ork med det, så ni får nöja er med dom dagarna jag redan skrivit om. Tänkte dock göra en liten resumé om resten av resan och ett kollage på det jag shoppade (eller iallafall det jag hittar bilder online på). Dessutom så känner jag att jag måste skriva fortsättningen på "Det värsta dygnet i mitt liv" men det är ganska svårt, det lockar inte riktigt om man säger så. Men jag ska göra det - så håll utkik... En annan sak som komma skall här på min lilla blogg är lite önskeoutfits tror jag - kanske inte något nyskapande eller annorlunda men för det första tycker jag att det är riktigt kul att göra kollage, och för det andra så brukar jag få höra att jag har en väldigt snygg klädstil - så varför inte dela med sig om vad man tycker är snyggt? Men förutom det så kommer jag självklart att fortsätta skriva om mitt liv, mina vänners liv, problem och framförallt DATING!

(Har between äntligen fått min dator, det gick visst ganska snabbt ändå!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0