Goodnight

Ska gå och lägga mig nu, men tänkte bara säga godnatt först. Haha har nog fått mig ett litet bloggberoende.
Imorrn ska jag hämta min dator så kommer jag uppdatera ännu mer, eftersom det inte kommer att ta tio minuter att skriva två rader, jag måste trycka så hårt på denna dators tangenter att det ekar i hela lägenheten. Eller nej, i hela Stockholm typ.

Promenaden med Drömprinsen var jättemysig, sen stannade vi och tog en latte på ett mysigt fik. Åååh! Ni kan inte ens föreställa er hur mysigt det är att umgås med honom! I ärlighetens namn har jag inte varit så bekväm i en killes sällskap någonsin förut - jag kan verkligen vara mig själv med honom, och tvekar inte en sekund innan jag säger något som man brukar göra med killar man dejtar. Jag lever verkligen i en fantasivärld just nu...

Men det kan ändras snabbt, så peppar peppar ta i trä...

Kommentarer
Postat av: Ronja

Låter jätte mysigt! :) höll ni kontakten något när du var i Florida?

2007-11-08 @ 22:18:57
URL: http://Laserpiente.blogg.se
Postat av: Alex

Sov gott :)

2007-11-08 @ 22:26:20
URL: http://aleqz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0