Home, sweet home!

Hello! Nu är jag hemma. Brunare, mindre stressad, gladare och med en större garderob än innan jag åkte. Tack för jättesöta kommentarer medans jag var borta - blir jätte bloggsugen när jag får såna kommentarer! Kommer däremot inte kunna uppdatera så mkt, min lilla Macbook har crashat, så jag kan bara blogga på jobbet, och så mycket som vi har det så finns det inte mycket tid till det. Men jag ska lösa det, snabbt! Just nu är jag hemma hos mamma & pappa...

Jag & H landade13.00 på Arlanda och jag åkte direkt hem till mamma och pappa för att bli av med jetlagen så snabbt som möjligt ( = sova ut) och äta lite. Känner mig redan ganska återställd (jag är van) men antagligen blir det svårt att sova ut ikväll. Florida var underbart. Fantastiskt ställe! Miami är urcoolt, en grym mix av storstad och beachlife. Där var vi från Lördag - Onsdag. Sedan har vi varit i Palm Beach, tills vi åkte hem i natt då. Ska berätta allt mycket mer detaljerat sen - men jag är SÅ trött!

Har shoppat en HEL del också. Beslutade mig för inte packa så mycket som jag tänkt och istället shoppa mer. Det var smart drag av mig, då jag trots en ganska liten packning  var tvungen att köpa en ny resväska på Victorias Secret för att få plats med allt. Haha. Har bland annat köpt massa underkläder och annat från VS, baskläder från American Eagle &  Abercrombie, en Missoni-klänning, ett par Manolo Blahniks (ojojoj) ett par Rock & Republic jeans och en klänning från Juicy Couture. Måste spara vartenda öre fram tills jul för att ha råd att köpa julklappar - men det var det värt. Jag älskar USAs shopping (och då är inte älska ett för starkt ord) !

Nu ska jag äta Fransk Chokladtårta som mamma bakat med lite té. Hon har varit så orolig när jag varit borta (allt det där med orkaner och så) så nu är hon så glad att hon skämmer bort mig. Ska nog bo här i ett par dagar, muaha.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Emilié

Väntar nyfiket på den detaljerade redovisningen... ;)
Skönt att du har haft det bra i alla fall!!

2007-11-05 @ 21:14:59
URL: http://sockerplast.blogg.se
Postat av: Kristine

va kul att du är tillbaka, och gott med choklad tårta ;)

2007-11-05 @ 21:49:06
URL: http://Kristines.blogg.se
Postat av: Helena

hurra äntligen är du tillbaka! =)

2007-11-06 @ 13:48:24
URL: http://helenamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0