Lördag

Hade en mysig hemmakväll igår. Slökollade på idol, och sen satte jag på SATC. Visst, lite trist att vara ensam kanske - men då är det bara att slå första bästa nummer på mobilen! Fast jag har iofs inget problem med att vara ensam, har ju bott ensam sen jag flyttade hemifrån (bortsett från mina år i Australien, NY & Paris) så jag är van!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, efter min tömmning av plånboken i Florida så måste jag hålla (lite) hårt i pengarna. Men jag ska ändå ringa några tjejer och köra maratonfika på något mysigt ställe tror jag, är sugen på att skvallra (och att hälla i mig proffslatte) !

Ikväll blir det utgång för hela slanten, fast utan (för många) drinkar - vill inte ha någon baksmälla överhuvudtaget imorrn! Nu ska jag ringa min syster, vi har knappt hunnit prata sen jag kom hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0