Lyckade förberedelser inför den stora dagen & Myskväll

Det gick jättebra idag! Storasyster föll för en av herrgårdarna till 100 %, känns bra då jag la ner myckte tid för att hitta "det perfekta stället". Sedan har vi valt ut menyn och tårtan - och precis som jag sa fick vi smaka massa olika tårtbitar (tänk Greys för någon vecka sen x100) och vi hittade tillslut den perfekta. Till middag blir det oxfile alt. kalv med "rostad" potatis i tunna skivor, en jättegod sås som påminde om vinsås fast ännu godare, färska kantareller och en god sallad. Så gott! Så fort jag kom innanför dörren tog jag av mig mina übertighta Sass&Bide jeans, dom höll på att spricka!

Ikväll kommer E & Baby hit. Vi ska laga mat, skvallra och dricka vin. Nej, för vi måste hålla oss till alkoholfritt då (som mina trogna läsare vet) E är gravid. Men Loka Päron, chailattes och té blir perfekt! Ska bli jättemysigt.

Återkommer kanske senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: Kristine

loka päron e gött! :)

2007-11-17 @ 22:10:52
URL: http://KRISTINES.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0