Ni är fortfarande taskiga

Haha jag vet att jag lovade, men jag kan lixom inte låta bli.

Det första jag gör idag när jag kommer in på bloggen är att godkänna kommentarer. Okej, bara en. Men vadå, jag får ju skylla mig själv, jag kommenterar ju inte i andra bloggar och jag uppdaterar ju ytterst lite.
Låt oss kolla in statistiken då. 156 unika besökare, varav EN ENDASTE har kommenterat. Mysigt. Trevligt. Undebart. Helt - jävla - amazing!

Visst, jag förstår väl att Alex Schulman inte fick 100 000 kommentarer varje dag bara för att han hade så många läsare. Så jag förväntar mig inte att 100 % av läsarna ska kommentera. Nejnejnej.

Nu säger jag det en sista gång:  JAG ÄLSKAR ATT FÅ KOMMENTARER, DET ÄR DET BÄSTA MED BLOGGANDET - ATT FÅ RESPONS PÅ DET MAN SKRIVER, EN BEKRÄFTELSE.

Ska kanske börja att skriva Singel I Stockholm som ett enda långt Word - dokument eller i en dagbok istället, då det känns som bara jag läser. Sug på den ni!

Kommentarer
Postat av: Åsa

jag vill höra fortsättningen på mitt livs värsta dag..

tycker för övrigt INTE att du ska sluta blogg, gillar din blogg skarpt!
ha en bra dag :)

2007-11-29 @ 18:43:46
URL: http://whoosh.blogg.se
Postat av: M

Jag håller tummarna för fler kommentarer!

2007-11-29 @ 20:27:47
Postat av: I

jag läser, fortsätt skriva! jätteintressant & kul!

2007-11-29 @ 21:17:33
Postat av: Linn Hultén

jag har läst och gillat din blogg från början men nu får det vara nog. om du bara/mest skriver för att få kommentarer och bekräftelse känns det lite trist och meningslöst för mig att läsa vidare, vad fan, tjatet gör mig irriterad. du får nog förtjäna det bättre (tänk, du var tvungen att göra mig irriterad för att få mig att kommentera). frågan är ju om du lyckades nu när du fick ytterligare en kommentar, men å andra sidan försvinner din blogg nu från min lista. tack och hej!

2007-11-29 @ 21:46:57
URL: http://euphori.blogspot.com
Postat av: Linn Hultén

jag har läst och gillat din blogg från början men nu får det vara nog. om du bara/mest skriver för att få kommentarer och bekräftelse känns det lite trist och meningslöst för mig att läsa vidare, vad fan, tjatet gör mig irriterad. du får nog förtjäna det bättre (tänk, du var tvungen att göra mig irriterad för att få mig att kommentera). frågan är ju om du lyckades nu när du fick ytterligare en kommentar, men å andra sidan försvinner din blogg nu från min lista. tack och hej!

2007-11-29 @ 21:56:52
URL: http://euphori.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0