Nu är jag redo..

...för en timmar med festfix! Jag, Storasyster & Lillasyster ska åka runt på en massa olika ställen för att fixa till Storasysters bröllop i januari. Ska bli så kul! Vi ska besöka två olika Herrgårdar så ska hon se vilken hon tycker mest om (jag har valt ut båda två, så det är bäst för henne att hon gillar åtminstone en av dom!) sedan ska vi åka till ett typiskt bröllopställe, tårtor, porslin, blommor, dekorationer, musik - ja, precis som i filmer! Det ska bli SÅ roligt! När vi väljer ut tårta kommer jag säkert att få smaka på en massa, mums! Om vi hinner bär det sedan av till olika designers för val av tärnornas & brudens utstyrsel.

image48image49
När (om) dagen kommer för mig skulle jag inte tacka nej till ett rosa sommarbröllop. Storasysters ska dock gå i guldiga (beiga?), vita och vinröda toner, romantiskt och fint.

Måste sminka mig och så nu, ska stå utanför min port om åtta minuter! Men det jag har på mig idag är;
- Jeans från Sass & Bide
- Kofta från Whyred
- Långt, ribbat linne från Hunky Dory.

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: emma

Åh gud va härligt=)

2007-11-17 @ 17:04:31
URL: http://clarissan.blogg.se
Postat av: Christine

Låter mysigt :-)

2007-11-18 @ 15:31:06
URL: http://chrisse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0