Nu ska det raggas läsare!

Okej jag vet att jag tjatar en himla massa om kommentarer, men som alla bloggare vet är det URTRIST att inte få någon respons på det man skriver, trots att man har läsare. Jaja, ännu ett inlägg om kommentarer i alla fall. Here We go.

Jag har många läsare. Eller okej, jag tycker det är många. Jag har ca. 215 besökare varje dag. Tycker faktiskt att det är en riktigt stor siffra då jag i princip aldrig kommenterar i andra bloggar eller marknadsför mig på något sätt. Problemet är dock att dessa människor (med undantag) har VÄLDIGT svårt för att kommentera / ge respons / uppmuntra / kritisera (you name it) mina inlägg. Har jag tur så är det 5 kommentarer på varje inlägg, varav 90 % är från folk som marknadsför sin blogg och kommenterar utan att ha läst, föreställ er ett inlägg som mitt "Det värsta dygnet i mitt liv" så får man kommentarer som: "Haha, låter kul. Besök gärna min blogg. Ha en fin dag". Har ingenting emot detta, jag jobbar ju trots allt med PR (fast på ett helt annat sätt) och vet hur det fungerar, men det är inte direkt kommentarer man uppskattar. Fast det är ju bättre än inget iofs.

Så nu har jag bestämt mig. Jag vill ha nya läsare. För ni (med undantag igen, som M, Valentina, Ronja och andra (få) ständigt återkommande kommenterare - tack!) S U G E R! Därför är det enda sättet för mig nu att börja KOMMENTERA, KOMMENTERA, KOMMENTERA!  Jag säger inte att jag tror att min blogg är bäst och att jag vill komma med på Mest Aktiva och bli den nya Schulman, Kenza och allt vad dom heter. Nej, Singel I Stockholm ska bli en blogg med ett (stort, litet, whatever) antal läsare som läser, kommenterar, uppskattar och älskar! Så nu ska jag ragga läsare! Och förhoppningsvis gillar ni det ni ser (läser).

Ni som gillar och beundrar moi får gärna börja länka, tipsa kompisar, kanske till och med skriva ett hyllningsinlägg om min blogg, haha.

VI GER DET ETT FÖRSÖK I ALLA FALL, SÅ BLI INTE FÖRVÅNAD OM JAG KOMMENTERAR I DIN BLOGG !


Kommentarer
Postat av: emma

Varför förväntar du dig så mkt respons om du aldrig ens kommenterar andras själv?? give and you'll get back...

2007-11-22 @ 20:11:05
URL: http://clarissan.blogg.se
Postat av: M

Hoppas fler börjar kommentera för din blogg är verkligen bäst!! Att du är anonym gör det hela mer intressant=) Ha en trevlig kväll

2007-11-22 @ 20:33:23
Postat av: Demi

Svar: Haha, ja eller hur! Låt det ta sin tid med bloggen, själv har jag inte heller så många besökare, skapade bloggen för drygt 1 månad sen. Men kommentera och var aktiv så får du nog fler läsare ska du se!

2007-11-22 @ 22:05:06
URL: http://burcus.blogg.se
Postat av: nathalie

varför anonym?

2007-11-22 @ 22:22:37
URL: http://nnn.blogg.se
Postat av: Ronja

http://laserpiente.blogg.se/1195770258_hon_r_sis.html#comment

:))

jobbigt med få kommentarer.. så otroligt spännande att följa dig! fortsätt så!

2007-11-22 @ 23:35:34
URL: http://laserpiente.blogg.se
Postat av: Malin

jag håller med, hoppas verkligen att fler kommenterar. Jag älskar verkligen att läsa din blogg!
Om jag ska vara riktigt ärlig,så är det den bästa jag vet än så länge ;)

2007-11-22 @ 23:47:07
Postat av: Malin

Din blogg är bäst, alltid lika spännande att läsa!

2007-11-22 @ 23:50:15
Postat av: Caroline

Jag läser här emellanåt, så jag ska försöka bli bättre på att kommentera :)

2007-11-23 @ 06:09:23
URL: http://carolinejosefsson.blogg.se
Postat av: Ankii

Bra blogg! Och så är du anonym, spännande! :D

2007-11-23 @ 07:28:54
Postat av: Lenita

svar: aa den var verkligen sjukt bra!

nej vad roligt, kan ju hälsa att jag älskade den! ;) hihi

2007-11-23 @ 08:22:09
URL: http://lenitajohansson.blogg.se
Postat av: Anonym

haha, vet hur det är när man märker att vissa inte har någon anning om vad som skrivits. typ jag hade en bild på en klänning och det stod i inlägget att jag tyckte den var svinful, så är det 40% som skriver "åh den där vill jag också ha, vart hjar du hittat den?" x)

2007-11-23 @ 10:12:27
URL: http://colaburk.blogg.se
Postat av: sanna

Hej där ;) Har försökt upp till flera gånger att kommentera men har ännu inte lyckats, kanske beror på att sidan är överbelastad;) Haha!
Men om jag nu lyckas, så måste jag säga att jag diggar din blogg :) //trogen läsare ;)

2007-11-23 @ 13:14:11
Postat av: valentina

hihi en av dina trogna läsare och kommenterare här ;)
bra inlägg tycker jag, nu kanske folk reagerar lite.. din blgg är ju verkligen bäst! så det är ju klart att du ska ha massa kommentarer och så :)
hoppas folket skärper till sig och börjar kommentera ;D

2007-11-26 @ 20:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0