SIS Manipulerar stackars granne

Hej. Mysig fredagskväll. Hade tänkt att gå ut, men inget speciellt hände, de flesta skulle vara hemma, umgås med sin pojkvän / flickvän, träffa familjen, gå på en spännande date osv. osv. Bestämde mig för att stanna hemma och titta på idol. Blev lite ensamt dock. Försökte komma på någon att ringa, men de flesta var ju som sagt och gjorde annat. Sen fick jag en snilleblixt! Min älskade manliga, snygga, singel-granne på 28-år, perfekt sällskap ju! Och nej, vi har inte ihop det, har aldrig haft och kommer aldrig att ha, vi är helt enkelt jättejättebra kompisar! Stod och plingade på hans dörr en stund, men upptäckte till min bestörthet att även han inte var hemma. Så jag ringde honom och tvingade honom att komma hem från sin after-work. Och med min fantastiska manipulering lyckades jag "Jag har massa choklad" "Idol är jättebra, verkligen!" "Natacha Peyre är med i juryn ikväll*hosthost*". Hahah så han kom!

Passade på att skriva nu när han var på toa, men nu kommer han igen - dags att publicera. Spännande att se vem som åker!


Kommentarer
Postat av: Ronja

haha låter som en kul granne :)

2007-11-23 @ 22:31:51
URL: http://laserpiente.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej!
Med min blogg så försöker jag göra temat neuro större.
I min blogg beskriver jag hur det är att bli uppväxt och ta hand om en mamma med neurologiskt handikapp.
Jag skriver även om hur våra liv ser ut idag samt hur det är att ta hand om mamma och min bortgågne morbror som hade samma sjukdom.
Besök gärna den och dela din uppfattning.
Ha en trevlig helg.

2007-11-23 @ 22:35:26
URL: http://sjukdom.blogg.se
Postat av: Julia

Haha! Vilken fin blogg du har! Kram

2007-11-23 @ 23:16:04
URL: http://bagladies.webblogg.se
Postat av: M

Haha kul, bra att du fick sällskap i alla fall =)

2007-11-24 @ 10:38:10
Postat av: lina

det var såå synd att daniel åkte, han var ju klart bäst av dom som är kvar. tycker jag :) jag gillar din blogg, men jag är inte så bra på att kommentera - nej. ^^

2007-11-24 @ 17:50:12
Postat av: Stina

haha klockrent att muta hem nån från afterwork :P

2007-11-24 @ 18:42:20
URL: http://aprilbarn.blogg.se
Postat av: Frida

Varför ringde du inte Drömprinsen? :)

2007-11-25 @ 17:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0