Thank God It's Friday !

Hej! Är inne på Nellys rea och hittar en massa fint. Har ju lyckats att inte shoppa sen Florida, kom ju hem för nästan 3 veckor sen nu så jag tycker att det är riktigt starkt faktiskt, för en shopaholic som jag! Och imorrn är det ju någon organisation som har bestämt att världen inte ska köpa NÅGONTING imorgon, och det är jag självklart med på - ni också hoppas jag? Det är hur som helst väldigt segt, tror att väldigt många är inne just nu, rean öppnade för icke medlemmar 17.00 så det är väl nu de flesta är inne. Än så länge ligger två klänningar från American Apparel (två för 500!), en kofta från Ichi, underkläder från Calvin Klein och två American vintage tunikor. Haha, snacka om att stilla sitt shoppingsug. Men det var faktiskt enbart nödvändigheter! Nästan i alla fall...

Ska börja julklappshandla snart också - jag älskar det! Jag älskar älskar älskar att ge bort presenter. Jag och mamma brukar i början på december gå på NK i flera timmar, bästa shoppingstället för ultimat julfeelingen. Nu måste jag se om det laddat klart!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Gud vad härligt med shopping. Har det gått så långt tid också är det väl på tiden att du shoppar lite ;P Skulle också gärna shoppa men jag har inte pengarna =(
Ha en trevlig helg =)

2007-11-23 @ 18:16:09
URL: http://rebeckaalbinsson.blogg.se
Postat av: Christine

Fan jag som hade tänkt hitta en fin klänning imorn. Då kommer jag ju ha skitdåligt samvete för att det är omoraliskt eller nåt. :-P

2007-11-23 @ 20:39:35
URL: http://chrisse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0