THE JETSET WEARS ACNE

image60image62
Det far så mycket tankar i mitt huvud när jag ser dessa bilder att jag helt enkelt inte kan skriva en löpande text. Får helt enkelt organisera det hela med en lista...
1. Kimberly Stewart bär svenskt (Acne) på Brittish Fashion Awards. DET ÄR STORT! Grattis Acne, det är ni värda!
2. What's up with those Samara(the ring)-models? Oj, nu blev det engelska, men snälla rara - tvätta håret, lite rouge på kinderna, volumespray från Björn Axen. Voila! Har sett den här bilden på Acnes hemsida många gånger men aldrig fastnat för klänningen. Förräns jag ser den på Kimberly Stewart av alla människor, Acne vi vill se fräschare modeller (förlåt, du vackra (?) flicka, men du kan vara fräsch om du vill också! Vilket du förmodligen vill, men inte stylisten men... ehh... okej nu tappade jag tråden. Nästa punkt!
3. Har Kimberly Stewart bytt stil? Förutom att hon har en urläcker outfit ser hon lite spooky ut. Alltså, hon har alltid sett spooky ut, men anar jag lite wannabe-posh-sur-robot?
4. Jag måste ta mig till Normalmstorg och köpa klänningen. NU! Har dom stängt?!
5. Sedan vidare till Nathalie Schuterman och köpa ett par  efterlängtade Christian Louboutin.
6. Kan man ta ett banklån med skor som anledning?
7. Bli inte förvånade om ni ser en Kimberly-kopia ute i vimmlet nästa helg. Men bara outfiten då, för jag vet hur man sminkar sig snyggt!
8. Oj, så mycket tankar, i ett så rörigt inlägg (trots listan). Hängde ni med? Fattade ni någonting?
9. Jag anar att jag behöver sömn.
10. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: M

Hehe kul inlägg =)

2007-11-29 @ 17:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0