Tisdag

Gah! Just nu hatar jag Apple, Mac och allt vad det heter! Jag har en svindyr försäkring, men så "Vet dom inte exakt" när jag ska få tillbaka min dator. Jag behöver den NU NU NU NU!  Nu är jag iallafall på jobbet, har en stationär (Mac också, skulle inte direkt bli förvånad om den också gick sönder nu) här, så den kan jag inte direkt släpa med mig överallt. Förlåt för mitt aggresiva utbrott, men vad är bloggen till för egentligen? Mina små arbetsmyror (haha visst är jag en snäll chef?) skulle nog bli lite rädda om jag ställde mig upp på mitt skrivbord och började skrika ut det jag precis skrivit. Men nu vet ni anledningen till dålig uppdatering iallafall !

Idag har jag på mig en klassisk Ella Moss topp som är ganska vardaglig, men jag piffar (fult ord!) till den med en svart kjol och snäv kavaj från Acne (jobbfavoriten!), svarta strumpbyxor, stövlar från Michael Kors och svart Mulberry Bayswater Bag. Black is back (inte för att det någonsin försvunnit för mig). Toppen & stövlarna är nya, båda var faktiskt på rea, så det var inte något av de dyrare grejerna jag köpte, men minst lika snyggt som det andra. Och det är väl vad som kallas fynd?

LA INLÄGGET I UTKASTET OCH SKREV KLART FÖLJANDE EN HALVTIMMA SENARE =)

Har förresten blivit av med jet-lagen helt och hållet, lever efter sveriges tider nu (redan)! Som ni (kanske) ser är klockan halv åtta, en ovanligt sen jobbdag för mig - men jag har missat en hel del och Stekarn har fått göra väldigt mycket när jag har varit borta så jag och några kollegor har precis ätit take-away sushi från ett ställe runt hörnet här. Mysigt! Men nu vill vi tjejer som är kvar här hem och hoppa i myskläder, fixa té och se på DHW. Tar med mig en halv-trasig laptop som en av mina arbetsmyror har dumpat eftersom det är ngt fel på tangentbordet - kanske lyckas trixa ihop ett Florida-inlägg.

Nu ska jag plocka ihop och släcka ner,
Singel I Stockholm


Kommentarer
Postat av: Ronja

Vad jobbigt med datorn! Hoppas att det löser sig snart :)

Du verkar ha en riktigt grym klädstil ;)

2007-11-06 @ 19:58:12
URL: http://Laserpiente.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0