Torsdag

Tänk att det är fredag imorrn, igen! Känns som om det var fredag igår. Men, jag klagar ju inte direkt - helg är undebart! Har inte uppdaterat på ett tag, kan inte skylla på att jag inte haft tid denna gång dock - har helt enkelt glömt att klicka mig in på blogg.se. Jag och Drömprinsen har kontakt på något sätt iprincip varje dag och jag känner att det bara blir seriösare och seriösare för varje dag. Behöver jag säga att jag är lycklig? Tänk hur länge vi har festat, ätit, shoppat, ja varit på samma ställe - men aldrig träffats tidigare? Men som tur var så träffade jag honom på TOPSHOP av alla ställen den där dagen i Augusti. Känner att tröttheten gör att jag bara svammlar. Dags att lägga av innan jag säger något alltför knäppt.

image47Innan jag säger godnatt kan jag dock bjuda på ett par underbara Louboutins. Har flera dagar i rad gått in på Nathalie Schuterman och bara tittat på skapelserna. Gillar de beiga i lack (som jag för övrigt såg att Daphne Leon fått i födelsedagspresent), svarta kanske är snyggare men jag har så oändligt många svarta pumps så det skulle kännas lite roligare med någon annan färg. Så om någon av mina läsare tänkt att köpa julklapp till mig, så är det bara att lämna en kommentar så får ni min adress (och som bonus får ni då såklart veta vad jag heter och var jag bor, extremt hemlighetsstämplad information här på bloggen). 
 
Godnatt, vi hörs imorgon!
Singel I Stockholm

Kommentarer
Postat av: Emilié

Åh, så läckra! Vore jag pojken med guldbyxorna skulle du lätt få ett par (: Och jag skulle nog köpa ett par till mig själv också... Fast i svart!
Å andra sidan... Vore jag pojken med guldbyxorna skulle det kanske inte vara så snyggt med höga klackar?

Härligt det låter allting med Drömprinsen -underbart att du är kär!

2007-11-22 @ 20:05:06
URL: http://sockerplast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0