Torsdag

Blev en lyckad utekväll igår. De senaste året har jag knappt gått ut på vardagar, men det var så mycket som lockade igår kväll! Jag hade på mig ett svart American Apparel fodral, Marc Jacobs heels med dragkedjor (ni vet vilka jag menar...) och bronsarmband som jag köpte i Miami och Mulberry väska. Perfekt "festa-på-onsdag-outfit" om jag får säga det själv.

Kom hem vid 1, försökte se Greys som jag hade spelat in men jag somnade hela tiden så jag gav upp till slut. Men nu är jag vrålhungrig, har inte hunnit äta lunch idag (det är hårt att vara en hårt arbetande kvinna i högklackat haha). Vad sägs om balsamvinäger-sallad med mozarella? Eller grillad haloumi? Eller feta? We'll se! Nu fattas det bara att ragga upp en lunchdejt, de flesta har redan ätit!¨

image55
Hittade ingen bild på en sallad som såg galet god ut. Men denna får duga. Kurrkurr säger det i min mage i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Linnea

åhh, vad gott det ser ut!

2007-11-23 @ 13:30:13
URL: http://neafashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0