Brännsår på fötterna tack vare Marc Jacobs

(Ni förstår nog rubriken efter att ha läst klart)
Efter en mysig lunch (latte och foccacia med chevre, honung & parma) så begav jag mig mot shoppingstråken, började med Nathalie Schuterman, och tänk om man bara kunde sätta på en rånarluva och ta allt i hela butiken! De har ju Balenciaga väskor där, och jag är SÅ sugen! The Shopaholic inom mig försökte intala mig att jag behöver en ny väska, men jag kunde stå emot. Däremot föll jag för ett par skor. Jag var farligt nära ett par Loubimage32outin (har faktiskt inga röda sulor i min samling) men ett par nästan lika snygga och mycket billigare från Marc Jacobs blev det! Dom var dyra men det var en äldre modell som dom ville ha slut på så jag fick de billigt mycket mindre dyrt. Är nöjd med att de var så speciella, att det inte lika gärna var en sko som var identisk med ett par från Skopunkten eller nåt, känns mer värt pengarna då.

Åh, dom är så heta att de bränns! Svart, kort, ärmlös klänning, make up i samma nyans som skorna, en snygg kuvertväska, Voila! Snyggast på Stureplan (eller inte, men nära på!) nästa helg!

En LPD och den perfekta svarta klänningen att ha på jobbet fann jag inte. Men jakten har bara börjat! Nu ska jag ringa modern min, men att jag köpte ett par skor för tvåtusen (fyfan är hon sinnesjuk! Tänker ni, jag tänker bara; GAH VILKET BRA KÖP! SÅ SNYGGA! Och slänger prislappen så fort jag kommer hem)  tänker jag inte nämna, för då kommer hon att sno dom när jag är på jobbet och lämna tillbaka dom. Hehe. 


Kommentarer
Postat av: Agnes

alltså dom är riktigt snygga!! :D

2007-10-14 @ 20:08:14
URL: http://lovelymee.blogg.se
Postat av: Christine

Alltså de var snygga, men 2000 var ganska mycket!
Har ett par skitsnygga lackpumps från Skopunkten som jag hade på mig igår. Inget fel med det! ;-)

2007-10-14 @ 20:45:28
URL: http://chrisse.blogg.se
Postat av: Emelie

Älska Louboutin-skor!! Men svajn-dyra juh :)

2007-10-14 @ 22:54:49
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se
Postat av: Christine

Du jag håller med dig, förstår nu vad du menar nu. Tycker också att ska man lägga så mycket på ett par skor så ska de vara speciella. :-) Har man bra lön så.
Ville bara säga att man faktiskt kan hitta fina skor på Skopunkten med. ;-)
Ha en fin dag, gillar din blogg!

2007-10-15 @ 11:39:25
URL: http://chrisse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0