Dagens..

JobbOutfit: Dagmars populära svarta kjol, vitt linne från American Apparel, svart kavaj från Acne, pumps från Steve Madden, LV Speedy 35,
Inköp: Ceasarsallad, mineralvatten & latte på Mocco (lunch), ett halsband och två armband från olika märken på NK's smyckesrea.
Lyckopiller: Drömprinsens söta mail!
Drog: Min underbara sekreterare köpte en påse djungelvrål till mig, den tog slut på några sekunder!
Roligaste: Stekarn! Haha han lyser alltid upp mina vardagar. Älskar dig min älskade kompanjon!
Dröm: En liiiten hund. Såg en så söt hund på mocco idag, blev helt till mig! Måste bara komma på vad jag ska göra med den när jag är på jobbet, känns lite småelakt att lämna den på hunddagis.
Jobbigaste: Mamma! Förlåt mamsi, men det är jäkligt jobbigt när mammor frågar om när man ska gifta sig, om man inte har träffat mannen i sitt liv ännu osv. Har faktiskt inte sagt ngt om Drömprinsen till henne, hon blir så besviken om det inte blir något. Hon säger ingenting, men jag ser det på henne. Hon vill så gärna att hennes döttrar ska få sig en man som kan ta hand om dem. Det har ju Stoarsyster gjort, så kan hon inte vara nöjd? Haha.
Problem: På tala om min systers bröllop måste jag hitta en stor, häftig men samtidigt vacker och romantisk lokal som alla kan åka till efter vigseln i kyrkan.

Måste fortsätta jobba nu! Hörs sen!
Singel I Stockholm


Kommentarer
Postat av: Me just me

Djungelvrål e gött ;)

2007-10-11 @ 18:02:15
URL: http://PINKROSE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0