Desperate Housewifes Geek

Desperate Housewifes är en genialisk serie! Jag är helt besatt, påminner väldigt mycket om hur jag kände för Sex And The City när det gick. Saknar Bree väldigt mycket bara, men hon blev ju gravid när det här spelades in, och de kunde inte väva in en graviditet i manuset. Vet ngn om hon kommer tillbaka den här säsongen?

På tala om dagens avsnitt gillar jag verkligen Gabrielles nya kille, Victor ! Dom är jättesöta tillsamans, lika envisa båda två! Har dock alltid gillat Carlos & Gabrielles förhållande men nu vet jag inte riktigt vem jag "hejar" på, för Carlos verkar ju fortfarande vara kär i Gabrielle. Haha, snacka om att leva sig in i TVns värld. Men det är ju så bra!

image31
Oh Crap! När jag googlade på Victor & Gabrielle kom det upp bilder jag inte ville se. Gjorde jag er nyfikna nu?
Haha, låt bli säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag är precis som du, därför kan jag tyvärr inte hålla mig utan tar till olagligheter för att stilla mitt behov. Man skulle kunna likna det med en drog.
Kan lova att det kommer att bli grymt till nästa säsing.:)

2007-10-09 @ 22:39:13
URL: http://carolinetallberg.blogg.se
Postat av: åsi

DH är helt underbart! och Victor var ju även med i sex and the city, han hade en fling med carrie. han var politiker då också!

2007-10-09 @ 23:23:55
URL: http://whoosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0