Favoriter från The Satorialist

Jag älskar streetstyle. Blir så inspirerad av allas personliga, snygga kläder och när jag tittar egenom hemsidorna brukar jag ofta få en lång lista (jag älskar listor!) med saker som måste införskaffas. The Satorialist är favoriten, och jag valde ut fyra underbara outfits därifrån som jag gillar starkt. Ni har nog sett de flesta då jag iprincip är säker på att modebloggarna visat upp dom då de är väldigt trendiga men då får ni se dom igen, för det är dom verkligen värda.


1. The Satorialist var som ni vet tidigare i år i Sthlm. Han lyckades plåta Sofi Farham med en av de snyggaste jeansoutfitsen jag sett! Skinnpaj (en extremt snygg sådan), grå tee, slimmade snyggt slitna jeans, en allt utom geeky påsväska och framför allt ett par underbara skor. Klockrent!
2. Skinnjacka (igen, jag som trodde att jag var lite trött på dom - tydligen inte) i MC-model, svarta tights, ursnyggt hår och även här ett par perfekta skor som är pricken över i:t på outfiten. Tjejen bevisar att svart rakt igenom inte är ett dugg trist, tvärtom!
3. Den här outfiten är egentligen ganska vanlig och inte så nyskapande - men jag dras verkligen till den. Skulle gärna sett ut så när jag ska till jobbet imorrn. Framförallt den grå kjolen med svart kant är jättesöt. Grått och svart är klockrent ihop!
4. Armband. Svart kjol med hög midja. Vit linne. Svart skinnväska. Ursnyggt kopparrött hår. SKORNA. SKORNA. SKORNA SKORNA! Vet ni var man kan få tag på liknande? Det spelar ingen roll vad de kostar, bara de ser ut så! Jag älskar den här outfiten, och jag skulle till och med offra två par favoritskor för den (ojojoj).

Så, lite flummigt skrivet, men nu borde ni greppa vad jag har för stil lite bättre. Inga färger direkt, gillar färger faktiskt och när jag är solbränd passar jag riktigt bra i det, men på hösten kör jag helst på naturfärger. Med undantag förstårs. Det här inlägget är väl bara ytterligare ett bevis på vad jag älskar mest på hela jorden? Skor såklart.

Nu ska jag träffa Drömprinsen, vi ska se The Bourne Ultimatum. Ska bli kul att se den, gillade de två andra för att vara actionfilmer skarpt, men framförallt ska det bli kul att träffa min prins!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Emilié

hoppas ni får en trevlig kväll! (:

2007-10-01 @ 19:42:01
URL: http://sockerplast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0