Fredag

Okej. Ni tycker att jag ska ta det som det kommer, och gå på känslan! Så har jag gjort med mina tidigare pojkvänner och det brukar faktiskt bli bäst så.

Är på jobbet just nu, riktigt fredagstrött. På vägen hem ska jag nog svänga förbi R.O.O.M, är sugen på att göra om mitt sovrum och behöver inspiration. Står föresten mellan två val; antingen så bokar jag en sista minuten resa med någon om ngn vecka eller så, eller så gör jag om i lägenheten... Båda alternativen känns extremt lockande, ska kolla om någon vill hänga med till sol & värme! Är väldigt trött på vinterkylan, lite sol skulle vara underbart! Jaja, vi får se.

Ikväll blir det som sagt utekväll med Drömrpinsen och 7 personer till. Vi ska äta ute & sen drar vi väl vidare ut i nattlivet och festar med ungdomarna, haha! Nej men allvarligt talat ser jag inte något problem med att snart-trettio-åringar festar och har kul, om dom ändå inte har barn! 


Rörigt inlägg, men nu måste jag jobba!


Kommentarer
Postat av: Felicia

hoppas du får en trevlig kväll ;)

2007-10-19 @ 18:10:29
URL: http://CUTES.blogg.se
Postat av: Helena

Ja visst är den det. Har skrivit fel, ursäkta!Hoppas att du får en mysig kväll!

2007-10-19 @ 20:11:11
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Christine

Man kan väl få festa och ha kul även fast man är närmre 30? Bara man inte beter sig som man är 15 så. ;-P
Föresten så tror jag också på att ta det som det kommer. Jag gjorde så med min nuvarande pojkvän. Just go with the flow. Sen blev jag kär och nu har vi varit tillsammans i 2 ½ år! :-)
Kan du inte åka utomlands med drömprinsen? Hihi!

2007-10-20 @ 11:33:36
URL: http://chrisse.blogg.se
Postat av: Anonym

Åh, jag ska själv flyga ner till solen snart. Bästa sättet att verkligen slappna av och ladda om på nytt! Också blir man ju brun också ;)

2007-10-20 @ 12:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0