HUNGER & SHOPPINGSUG

Hej! Tänkte bara uppdatera och berätta att jag lever. Just nu är jag sjukt hungrig, drack bara kaffe till frukost och har ett enormt shoppingsug. Jag vill ha ännue en svart klänning, en grå, lös tee och ett par pumps! En såkallad LPD som är så hett just nu vore inte heller helt fel.

Men nu måste jag seriöst äta något, ska knacka på hos min favoritgranne och fråga om han (berättar mer om honom en annan gång, har visst glömt honom här på bloggen) vill hänga med till första bästa fik och äta en Focaccia. Mmmmm... parmaskinka, chevre, rukkola, honung. MÅSTE. HA. NU! Sen kanske han vill hänga med på en shoppingrunda (eller inte). Jaja, att shoppa ensam är oftast extremt effektivt.

Dagens Outfit.
Mellanblå slimmade jeans från Sass & Bide
Stövlar från GANT
Mullvadsfärgat linne från TOPSHOP
Svart kofta från Whyred
Svart kappa från Marc Jacobs (har hängt med i fyra säsonger nu, älska!)
Svart basker, Indiska
Fendi Spy Bag (har blivit riktigt heta igen märker man på stan)
Tjockt armband & dinglande örhängen i silver, NK Details, minns ej vilket märke

Känner mig faktiskt riktigt snygg idag, synd att jag inte lägger ut egna bilder här i bloggen (av anledningen  att jag då förlorar min anonymitet).

Kommentarer
Postat av: M

Du verkar ha väldigt snygg stil, men jag måste bara fråga om du nån gång har kläder från typ Hm, Lindex och sånna billiga kedjor?

2007-10-14 @ 13:15:41
Postat av: Anonym

men du kan ju lägga ut bilder på bara din kropp? =)

2007-10-15 @ 11:04:00
Postat av: Mina

Det låter jättefint, men det skulle som sagt vara kul med lite bilder så man ser lite bättre :)

2007-10-18 @ 23:12:05
URL: http://fagerfjolla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0