Lördag

Kvällen blev superlyckad! Visade sig att en av Drömprinsens bästisar är en gammal klasskompis till mig från högstadiet! Vi åt ju som sagt middag ett gäng & så blir jag presenterad av Drömprinsen "SIS det här är Sixpack (han hade de snyggaste magrutorna i nian, så det var inte svårt att komma på ett smeknamn, haha!), Sixpack det här är SIS". Jag känner igen namnet och bara gräver i hjärnan, vem är det, vem är det? Och så går det upp för oss samtidigt båda två! Så en stor del av kvällen ägnades åt att vara nostalgiska och snacka minnen. Efter en otroligt god middag blev det lite Sturecompagniet, men jag och en tjejkompis, N, delade på en taxi redan vid midnatt.

Imorse ringde Drömprinsen och undrade om jag ville äta brunch med honom på hans favoritställe. Sure! Det är inte direkt svårt att tacka ja till gratis lyxbrunch en lördagsmorgon. Det var jättegott (och mysigt)!

Ikväll ska jag bara ta det extremt lugnt. Ta ett långt bad, fixa naglarna, äta choklad, se nån bra film. Så eftersom jag är hemma lär det dyka upp fler inlägg!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Läser din blogg varje dag . lr klickar in iaf o se om du skrivet nått kuligt igen ..
han verkar ju helt underbaar alltså ..
gillar din blogg iaf .. you rock !!!

2007-10-20 @ 18:43:44
Postat av: Emilié

Vad mysigt det är att läsa din blogg, det känns nästan som att titta på en skön dramakomedi! Roligt som fan att det går bra med DP, han verkar vara ett riktigt kap ;)

2007-10-20 @ 23:17:38
URL: http://sockerplast.blogg.se
Postat av: SIS

TACK TACK TACK TACK!

2007-10-21 @ 10:18:21
URL: http://sthlmsingel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0