Måndag

Sitter här på jobbet och tar det lite lugnt, kollar bloggar och så. Vad får hon lön för egentligen kan man ju undra, men jag har faktiskt inte så mkt att göra, ska hålla i ett möte om en timma och styra upp veckan lite och sen tror jag att jag kan dra mig hemmåt efter lite fix! Så skönt, jag älskar mitt roliga, ibland så stressiga, ibland så lata jobb!

Idag har jag på mig svarta, ganska slimmade kostymbyxor från ZARA och en blus från See By Chloé och svart kavaj från Acne och lackpumps från en 2hand i NY. Väldigt buisness woman!

Nu ska jag gå till våran underbara kaffemaskin och göra mig en perfekt espresso. Återkommer om en stund (om jag inte hinner, senare idag) om min date i Lördags med Drömprinsen!


Kommentarer
Postat av: Christine

Oh, daten vill jag höra om! ;-)

2007-10-15 @ 11:40:13
URL: http://chrisse.blogg.se
Postat av: Lovisa

Ha en bra måndag!

2007-10-15 @ 13:10:37
URL: http://emmaochlovisasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0