Onsdag

Har precis tagit en lång, mysig och kall promenad med L. Längsedan jag träffade henne. Vi småpratade om allt och ingenting, och hon hade med sig deras söta lilla hundvalp. Vi har bestämt oss för att börja promenera tillsammans minst en gång i veckan. Känns som ett bra sätt att umgås med henne på, då hon har barn nu och vi knappt gör saker tillsamans längre - vi lever olika liv. Det var kallt men jag hade satt på mig en massa lager med kläder.

- Storstickad myströja, Marc Jacobs - Köpt i NY för tre år sedan...
- Mörkgrått, långt underlinne - Hunky Dory
- Svarta satinbyxor - Filippa K
- Svart, enorm halsduk - INDISKA (ny)
- Svart basker, INDISKA (ny)
- Gamla timberland kängor - det trodde ni inte om mig va? Men när det är långa promenader så länge plockar jag fram de grövre skorna. Jag är faktiskt inte omänsklig...
- Vantar - Odd Molly
- Svart, Canada Goose parkas - förlåt alla fashionistas out there, men de är ju så varma!

Haha sinnesjukt snygg outfit. Menmen, jag hade annat på jobbet!
Nu ska jag se på Roomservice och lite senare Greys. Puss!
FLORIDA I ÖVERMORGON !

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hoppas du får detbra i florida!b

2007-10-25 @ 14:01:34
URL: http://emmaochlovisasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0