PACKA

Flyget går imorrn 17:30. Visst, jag hinner att packa imorgon, men det känns alltid bäst att börja i förväg, så jag börjar redan ikväll.

Det som hittils är nedpackat
KLÄNNINGAR
- Ärmlös Strandklänning i ljusrosa, Urban Outfitters
- Multifrärgad Hilfiger klänning
- Mönstrad klänning, ZARA
- Vit chiffongklänning, uppsydd i Thailand'
- Rutig halterneck från TOPSHOP
- Kort svart med paljetter och stenar i silver längs urringningen.
SHORTS
- Ljusbeige, Abercrombie
- Vita, ZARA
- Svarta Koola, Anna
- Jeans, Levis
FESTTOPPAR
- Med silverdetaljer från See By Chloe

- Champagnefärgat från Mint Jodi Arnold

- Hallonrosa från ZARA

VARDAGSÖVERDELAR
- Tubtopp från Marc By Marc Jacobs
- Tee från Marc By Marc Jacobs
- Vit tisha och vitt linne från American Apparel
- Hallonrosa a-linje linne från H&M
KJOLAR
- Vit från ASOS
- Jeans från Abercrombie
SKOR
- 4 par skyhöga pumps (Steve Madden, Marc Jacobs, ZARA och Rizzo)
- 2 par Havaianas
- Silverflats från ASOS
- Vita skinnballerinas från Angela C

Jag har inte ens fått med hälften av allt jag vill ha med, och det är redan på tok för mycket! Men det är så undebart att ta fram sommarkläderna igen så jag kan inte hejda mig. Måste intala mig att det bara är en vecka... Men jag vill ha någonting nytt när vi går ut på kvällarna, och jag vill inte se likadan ut på stranden & på stan varje dag.
BRUKAR NI HA SAMMA PROBLEM NÄR NI PACKAR? FINNS DET EN BRA LÖSNING?


Kommentarer
Postat av: Felicia

haha jag är världssämst på att packa! haha helt seriöst. men gud va härligt med florida!! inte alls avis ;) hoppas du får det jättebra!! :)

2007-10-25 @ 19:49:45
URL: http://feliciafrida.blogg.se
Postat av: valentina

haha aa har alltid det problemet!

jag har inte hittat någon riktig lösning så jag brukar packa ner det jag vill ha med mig och hoppas att de inte säger något om övervikten ;) hihi

2007-10-25 @ 20:31:57
Postat av: Ronja

Jag har exakt samma problem! Om du går in på kategorier - resa på min sida så får du se vad jag gjorde :-)

2007-10-25 @ 21:00:45
URL: http://Laserpiente.blogg.se
Postat av: Christine

Oj, ska du vara borta i en månad? ;-P
Hoppas du får det riktigt mysigt iafl!

2007-10-26 @ 09:21:32
URL: http://chrisse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0