SIS tankar om budgetkedjor

M om HUNGER & SHOPPINGSUG

Du verkar ha väldigt snygg stil, men jag måste bara fråga om du nån gång har kläder från typ Hm, Lindex och sånna billiga kedjor?                     

Tack  så mycket! I denna anonyma blogg är jag alltid helt ärlig, och det tänker jag att fortsätta med. Jag är delägare i en framgångsrik PR byrå, jag har en enligt mig sjukt bra lön. Såklart går pengarna i första hand till det nödvändiga, mat, räkningar osv. Jag har dessutom (organiserad som jag är) flera olika sparkonton, pension, semestrar, övrigt där jag lägger undan pengar varje månad. Men för pengarna som blir över underhåller jag mig själv, njuter av livet. Äter underbar mat på undebrara restauranger mer än ofta, åker taxi, fikar och framförallt shoppar. Shopping är mitt absolut största intresse, jag älskar mode och allt vad det innebär. Då jag tycker att designerkläder är av märkbart bättre kvalitet och för det mästa är snyggare än de billiga kjedjornas föredrar jag att shoppa lite lyxigare kläder, skor och väskor. Men det betyder verkligen inte att jag har något emot kedjor som H&M (älskar de organiska och basplaggen, de sistnämnda kvalitén till trots), Lindex, Indiska, VILA Clothes (som för övrigt har en massa snyggt). Så min stora garderob består till stor del av H&M, precis som era - fast kanske en övervägande del märkeskläder.                

Hoppas att M och alla andra är nöjda med svaret! Det är kul med olika, frågor (angående vad som helst) - jag svarar mer än gärna!

Återkommer om en stund om dagens inköp! Blev precis som jag antyder i inlägget en mix av billigare & lyxigare kläder (och skor förstås, jag får aldrig nog!).


Kommentarer
Postat av: M

Tack för svaret! Som sagt, du verkar ha en bra stil. Synd bara att man inte kan få se bild på dina kläder, men jag förstår ju att du vill vara anonym och det respekterar jag!
Sen hoppas jag på mer uppdatering om drömprinsen =)
Ha en bra söndagskväll

2007-10-14 @ 18:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0