Tisdag

Hejsan!
Idag har jag varit på jobbet och fikat med Drömprinsen. Haha, tänk att när jag startade en blogg om mitt hopplösa singelliv, hittade jag plötsligt en kille som jag verkligen inte hittar några fel på. Så ni får stå ut med att det inte är så mycket andra killar i min blogg just nu (föralltid?). Inte så spännande kanske, mén jag kan ju inte direkt släppa en kille jag gillar bara för att göra min blogg mer underhållande, haha!

Ikväll ska jag se på Desperate Housewifes, prata i telefon jobba & prata i telefon via Skype med en av kompisarna som bor i Californien. Det är ju hemska bränder over there, så jag och H ska ringa runt lite, hotellet, flygbolaget och se hur läget är, om det går att flyga dit, om det är farligt osv. Gosh vilken osis, jag som såg fram emot att åka till just California, älskar verkligen den delstaten + att jag har en massa bekanta där. Menmen, inget är bestämt än & bara jag kommer till värmen är jag för all del nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0