Bröllop & Australien

Nu har hela familjen gått. Fick en underbar nyhet, J & Storasyster som varit ihop i ett år nu ska gifta sig - de har planerat ett riktigt stort vinterbröllop och jag som har en del erfarenhet som festfixare & dessutom jobbar med PR har blivit tillfrågad att hålla i det hela! Åh, är så glad för deras skull! Men också för min skull, eftersom jag älskar att leka festfixare & dessutom är en sucker för bröllop! Mamma blev helt till sig och började storgrina, hon har varit så orolig att ingen av hennes två döttrar ska gifta sig eftersom hon tycker att det är sent att inte vara gift vid 29 & 30. Som tur var hade jag gjort riktigt fin mat (som sagt) och så hittade jag en flaska skumpa i mitt lilla barskåp. Så vi firade till det rejält! Förutom allt snack om bröloppet så berättade Lillebror om Australien, blev så sugen på att åka dit! Bodde där när jag i ett halvår efter studenten, surfade & jobbade i en surfshop, och de var bland det roligaste jag har gjort i mitt liv. Ska kanske ringa tjejen jag åkte dit med och fråga om hon är sugen på en reunion? Träffa alla vi lärde känna, och surfa igen. Dom flesta har säkert familj nu? Det har ju gått tio år och alla närmar sig trettio. Herregud vad tiden går fort.

Nu ska jag diska lite, sen blir det franska Vouge i sängen innan jag ska sova, är extremt trött. Vi hörs imorrn!

Kommentarer
Postat av: Malin

ååh va roligt :D
god natt o sov så gott! :D

2007-09-30 @ 22:52:15
URL: http://xxmalin.blogg.se
Postat av: Helena

Godmorgon! Ha en bra dag!

2007-10-01 @ 07:03:38
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Emelie

Nej vad kul!! Lycka till med fixandet! ;) Och grattis till paret som ska gifta sig!

2007-10-01 @ 11:43:30
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0