Busybusybusy

Om det nu hjälper så, förlåt, förlåt, förlåt (!) för att jag inte har skrivit på länge. Men jag har så sjukt mkt på jobbet just nu, så den tiden jag får över vill jag bara ta det lugnt - inte hänga framför datorn.

Vi har nämnligen fått ett enormt uppdrag, som är värt mer pengar än vi någonsin fått för ett uppdrag. Och jag och Stekarn vill göra det bra! Så nu är typ alla fortfarande kvar på jobbet, springer runt och alla är verkligen stressade, så de behöver en stark chef just nu, haha. Just nu står Stekarn på sin stol (!) och viftar med händerna och försöker få folk att förstå vad han menar (något väldigt sälsynt) - jag måste nog rycka in!

Puss!

Ps. Jag saknar mina dater med Drömprinsen. Ja, jag saknar hela Drömprinsen. Varför hör han inte av sig? Undrar verkligen vad som har hänt. Jaja, jag måste vara tålmodig.


Kommentarer
Postat av: Ronja

Ojdå, hoppas att det lättar upp snart!
Hör av dig under nästa vecka eller så och fråga hur det är med honom bara...? Bara för att kolla läge :-)

2007-09-26 @ 22:00:50
URL: http://laserpiente.blogg.se
Postat av: Rose - Pink Rose Bloggen

Stressigt...hoppas det blir bra då ;)

2007-09-27 @ 14:44:23
URL: http://PinkRose.blogg.se
Postat av: Tess

Åh, vad kul att höra hur du har det på jobbet! Låter så spännande, är du & Stekarn de högsta cheferna? Älskar din blogg! Vill bara ha lite mer mode (du verkar ha så bra stil!) och ännu mera uppdateringar! Keep up the good work!

2007-09-27 @ 15:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0