Date #2 Med Mr. Drömprins

Hejsan! Jag lyssnade på er och tackade ja till lunch med Drömprinsen i Tisdags. Det blev bara en snabbis (ops, det kan misstolkas) där vi åt gott, pratade och insåg att vi hade väldigt mycket gemensamt. Sen var båda tvungna att åka tillbaka till jobbet. Han betalde notan (efter protester från min sida), vi lämmnade restaurangen och det blev efter en liten osäker tystnad en hejdå kram (tyvvär inte mer än så, men det kändes inte rätt att kyssna någon man träffar för tredje gången vid lunchtid). Jag promenerad sedan glatt hem till jobbet längs vattnet och börjar tänka.  Och vet ni vad jag kom fram till, tjejer (och killar?!) - att Drömprinsen kan vara en kille jag kan förälska mig i! Men vi får se... Ni vet att ni alltid blir uppdaterade! Och just det, om jag någon gång skulle glömma att uppdatera om något, lägg in en kommentar bara. Kollar nämnligen ofta in på bloggen och godkänner kommentarer, men det är sällan jag känner att jag har något vettigt att skriva om - men om ni påminner mig så!

Om en stund kommer Baby hit och vi ska babbla, äta gott och se på ngn mysig film. Imorrn blir det en halvkväll på Stureplan. (Halvkväll = Går ut hyfsat tidigt och kommer inte hem så sent. Måttligt med alkohol och dans också.). Nu ringer porttelefonen. 

Kram från eran alldeles egna,
 Singel I Stockholm

Kommentarer
Postat av: Carrie

Lycka till med Drömprinsen! :D

2007-09-07 @ 22:18:57
URL: http://carriee.blogg.se
Postat av: Emelie

Hehe ja jag vart lite paff faktiskt.
Gud vilken fräsch design du hade! Och spännande blogg.. Det här måste jag slänga en extra bläng på. :)

2007-09-08 @ 00:33:49
URL: http://pancaakes.blogg.se
Postat av: Anonym Läsare

Älskar din blogg, så underhållande! Hoppas att Drömprinsen är så bra som han verkar, väntar spänt på fortsättningen :D Just det, jag har märkt att det verkar som om du har mycket pengar och gillar kläder och skor, så mer info om vad du har på dej vore kul!

2007-09-08 @ 18:59:54
Postat av: Jessica

Åhå tack så jätte mycket !

2007-09-08 @ 20:23:24
URL: http://jGbaby.blogg.se
Postat av: carro

va bra för dig :), du verkar ha träffat din prins xD
tycker din blogg är jätteintressant haha !

2007-09-08 @ 21:11:47
URL: http://lakritz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0