Du har 2 nya meddelanden

3 SEPTEMBER 11.23
SIS, det är mamma. Ring mig när du kommer hem från jobbet, jag saknar dig gumman!

MEDDELANDET ÄR RADERAT

3 SEPTEMBER 13.56
Hej, Drömprinsen här. Det var jättetrevligt i fredags och jag vill gärna träffa dig igen. Har fullt upp de närmaste veckorna, så det här kanske blir lite hastigt men vad sägs om lunch på *** imorgon? Hör av dig senast imorgon förmiddag, har bokat bord men jag måste ju äta lunch i vilket fall som helst! Hehe..ehm, ja.. hör av dig!

MEDDELANDET ÄR SPARAT I DINA SPARADE MEDDELANDEN

Självklart vill jag träffa dig igen Mr. Drömprins. Självklart kan jag äta lunch imorgon. Men frågan är bara om jag ska vara så lättfångad. Hmm? Vad säger ni mina kära läsare? KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja såklart du ska träffa han imorgon! Det är ju drömprinsen;)
Älskar din blogg! Kramar

2007-09-03 @ 23:11:06
Postat av: L I S A

Hahaa, det låter ju super! ;]

2007-09-05 @ 07:13:21
URL: http://lisaplace.blogg.se
Postat av: Stephanie

Klänningen kommer från H&M, det finns bättre bilder på den under kategorin "påklädd" på min blogg, scrolla ner. Jättesöt krage, gömda fickor i sidan och klädda knappar i nacken. Kostar hela 149 kr (!!) och finns både i butik och på nätet. Senast jag såg den i butik var idag i Farsta C (om du bor i sthlm). Finns även i svart och grönt tror jag... Lycka till ;)

2007-09-05 @ 17:48:33
URL: http://stephaniies.blogg.se/
Postat av: alexandra nilsson

Åh vad kul! :) Bara för att du bestämmer att möta honom betyder det inte att du är "lätt"? Men du måste såklart träffa honom!!!

2007-09-05 @ 18:27:50
URL: http://kissie.blogg.se
Postat av: >>Johanna<<

Tack :) Ska inte byta!
DIn header var grymt snygg! hur har du fått den så stor, så bilden är över hela? :)
Oh, ta chensen gå på lunch med honom! Bara inödigt att spela svår, då kan chansen försvinna..

2007-09-07 @ 19:24:35
URL: http://sayitall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0