Förberedelser inför första daten med "DÖH"

Okey. Jag gör som ni säger, jag ringer "Den överlägsna hetingen" (som fortfarande har det som smeknamn. Dock bara tillfälligt). Jag ringer honom nu. Just precis nu. Måste sluta skriva, han kanske svarar snart. 3 minuter senare. Hehe, det gick ju bra. Eftersom jag snackade precis har jag samtalet i huvudet, och det bjuder jag på, läsare. Inte för att det är ngt ovanligt? Jag bjuder er på allt smaskigt! Hojta till om ni saknar något!

DÖH (haha skum förkortning) :  Handelsbanken, Carl Johansson. (båda namnen utbytta, ville bara få er att förstå hur han svarade. Eh?)
SIS: Ja hej, det här är Singel I Stockholm. Från XXXX Public Relations.
DÖH: Nejmen hej! Tänkte väl att du skulle ringa snart (hmm, ni förstår DÖH nu va?).
SIS: Well, jag hade inget bättre för mig om man säger så.
DÖH: Middag på Restaurang X? Fredag? 20.00?
SIS: Låter bra, hämtar du mig eller ses vi där?
DÖH: Du får bestämma. Två alternativ, antingen ses vi där eller så plockar jag upp dig med taxi?
SIS: Taxi tillsamans låter bra.
DÖH: Okej, då säger vi så! Ska bli kul att umgås med dig utanför jobbet.
SIS: Vi får väl se hur jag är när jag inte jobbar! Haha, nej det blir säkert trevligt.
DÖH: Ja, men då ses vi imorrn då!
SIS: Ja det gör vi, hejdå.
KLICK

Kommentar: Ja, jag vet inte vad jag ska säga om hanns överlägsna stil. Lite motbjudande men samtidigt så gillar jag män som "styr" och har självförtroende. Men det får inte gå för långt! Är dock stolt över mitt "klick" innan han hade hunnit säga ytterligare en hejdå-fras. Måste ju kaxa lite tillbaka, haha! Ska bli spännande imorrn i alla fall. Det är en väldigt fin restaurang vi ska till. Varit där förrut, mest passande är uppklätt, men ändå inte så där extremt. What.To.Wear? Är sugen på svarta jeans, heels och en sjukt snygg topp. Har redan hunnit tänka ut två alternativ, tar som ni vet inte kort på mig själv, men ni får föreställa er det! Okej?

1. Ursnyggt linne i Silver (hittar inte bild, inte cybersilver, mer skimmrande fast ändå väldigt silvrigt) från See By Chloé, svarta jeans från Sass & Bide, svarta skyhöga pumps från Jimmy Choo (fick av syrran som aldrig använde dom!), tjockt silverarmband köpt i NY och svart kuvertväska med silverdetaljer. En favorit outfit!

2. Champagnefärgat linne från Mint Jodi Arnold - hittade bild! (köpt i NY), stor kuvertväska i svart lack, lackpumps från okänt ställe (NY igen) och samma Sass & Bide jeans.

Vad låter bäst?


Update Fredag 15:30
Kom igen, jag har ju enligt statistiken ett tresiffrigt antal besökar men jag har bara tre kommentarer? Jag behöver ju hjälp!

Kommentarer
Postat av: Rose - Pink Rose Bloggen

1 ;)

2007-09-20 @ 19:21:57
URL: http://PinkRose.blogg.se
Postat av: Nate

Det champagnefärgade linnet såg väldigt hett ut!

2007-09-20 @ 23:39:52
Postat av: Maria

Alternativ 1! =) Du kommer vara döläcker =)

2007-09-21 @ 07:33:03
URL: http://catwalkqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0