Lördag

image7image8God morgon! Lovade ju många inlägg igår, men det funkade inte att posta. Hade ni också problem igår kväll? Men som tur är hamnade alla i arkivet, så jag ska posta dom (tre stycken tror jag) sen. 

Idag blir det manikyr med L . Var längesedan jag träffade henne, men det ska bli kul. Vi har det lite som en grej, att gå på manikyr tillsamans. Medans vi får naglarna fixade sitter vi där och pratar egenom saker - perfekt! För övrigt älskar jag att få manikyr av proffs, det är verkligen vardagslyx. Sedan funderar jag på att utnyttja mitt presentkort på behandlingar på Sturebadet , känns som en sådan dag idag - att bara ta det lugnt, koppla av och bli ompysslad. Efter en tuff arbetsvecka känns det riktigt passande att få en fräsch ansiktsbehandling också. L kanske vill med på det också? Vi får se.


Men nu ska och min själsfrände förflytta oss till min underbara soffa och jobba lite. Ska fylla på latten också. Så mysigt väder idag, eller i alla fall när man är inne och myser! Postar de där inläggen om en liten stund.

Singel I Stockholm

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Ja jag bor också i Stockholm. De blir nog mys och manikyr här också. Det går ju inte att gå ut i det här vädret! Hoppas att du får en jättbra dag!

2007-09-29 @ 11:04:43
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Rose - Pink Rose Bloggen

Härligt med manikyr! ;)

2007-09-29 @ 13:41:39
URL: http://PINKROSE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0