SIS Tackar, Stekarns mognad, min manliga sida och kläder.

Tack tack tack, för alla söta kommentarer jag får! Meningar som "Din blogg är riktigt underhållande" värmer verkligen. Det är sånt som får en att vilja uppdatera, som får det man skriver att kännas lite viktigare och mer meningsfullt. Tack - jag älskar er (på ett sådär ytligt-internet-sätt)!

Det blev ingen utgång ikväll, ringde runt lite men ingen ville henka (yes, nu har till och med jag börjat använda ordet jag tyckte lät så gräsligt för ett halvår sen) - inte ens Stekarn! Stekarn håller på att mogna tror jag. Skulle inte förvåna mig om han lämnar Stureplan, säljer våningen på Östermalm, skaffar sig en brud, köper hus på Lidingö och skaffar sig en massa Stekarn Jr. Haha jag skrattar för mig själv här i min ensamhet. Nej men seriöst, på senaste tiden bangar han rätt ofta, vilket aldrig, och då menar jag verkligen ALDRIG hände förr. Så vi får se...
Men, Stekarn tackade inte nej helt och hållet han föreslog att se på Sverige - Danmark hemma hos mig istället. Och så blev det. Öl, chips och fotboll. Japp, det är SIS vi snackar om. Jag har faktiskt en manlig lastchaffis (?!) sida inom mig bakom lyxiga kläder, heels, smink och ett ljust skratt.

På tala om kläder så fick jag en kommentar om att jag har gett små ledtrådar till att jag har mycket dyra kläder och skor. Japp, det har jag. Och inte lite heller. För ca. två år sen la jag en sinnesjuk summa pengar på mode och allt vad det innebär. Ni skulle tappa andan om ni insåg hur mycket jag gjorde av med i månaden. Men, nu har jag lärt mig att inte spendera alldeles för mycket - trots att det finns pengar från kontot. Man måste inte göra slut på allt, man kan faktiskt lägga undan lite också. Men, jag shoppar fortfarande väldigt mycket och har en ja.. enorm garderob. Men jag ser det som en hobby. Jag älskar fina kläder, och jag har nog aldrig slängt ett plagg. Det skulle aldrig falla mig in. Har man någon gång tyckt att något är snyggt lär man tycka det igen snart. För nåt år sen tittade jag på mina übertighta skinnbyxor och undrade hur man över huvudtaget kunde vilja ha skinn på kroppen. Nu ser jag skinn precis överallt i affärerna. Fattar ni poängen? Hur som helst har jag dock inte allt i min garderob, mycket står på vinden hos mamma och pappa. Åker dit någon gång per år och kollar igenom allt, och man hittar alltid lite läckerbitar. Men i alla fall, jag älskar mode och visst, fastän detta inte är någon modeblogg så kan jag flika in lite mode och så då och då.

Cheez, vilket långt inlägg det blev om i princip ingenting. Nu har Stekarn äntligen valt ut vilken film han vill se ur min DVD samling - Blood Diamond. Bra val. Den bara måste ni se. DiCaprio är sjukt het också. Hoppas att ni har haft en jättetrevlig lördagkväll, för det har jag!

Singel I Stockholm

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Oj, jag tittade in precis när du postat ditt inlägg, måste varit den först som läste! Älskar också din blogg verkligen, kul att du berättade om ditt intresses för kläder :DD

2007-09-08 @ 23:00:04
Postat av: LifeNews - Redaktör

Tackar tackar!

2007-09-08 @ 23:08:19
URL: http://LifeNews.blogg.se
Postat av: Felicia

Måste bara säja att du har en underbar blogg som är jätte kul och intressant att läsa. Men andledningen att du inte har jätte mycket besökare är för att inte så många har hittat din blogg. Men jag skall imorgon tänkte jag tipsa lite om olika bloggar. Och då tänkte jag ta med din! För jag tycker verkligen att din blogg är en blogg som är värd att läsa. I Love it.

2007-09-08 @ 23:22:30
URL: http://LifeNews.blogg.se
Postat av: Emma

Har läst igenom hela din blogg och kommit fram till at vi nog är ganska lika ;) Aja, kommer fortsätta läsa iaf.

2007-09-08 @ 23:43:13
URL: http://Clarissan.blogg.se
Postat av: L I S A

Hoppas du haft en fin dag :]

2007-09-09 @ 00:32:15
URL: http://lisaplace.blogg.se
Postat av: Sandra

grymt snygg layout!

2007-09-09 @ 02:37:08
URL: http://fashionbysandra.webblogg.se
Postat av: ELIN

SNÄLLA SNÄLLA DU RÖSTA PÅ MIN BILD!! Kolla bloggen :)

2007-09-09 @ 09:56:06
URL: http://eliinpeliin.blogg.se
Postat av: agnes

Tack för din kommentar :) Jag blir så GLAD :D!
Din blogg är jättefin!

2007-09-09 @ 10:47:09
URL: http://eyeswereblue.blogg.se
Postat av: valentina

din blogg är jättebra och underhållande, längtar alltid efter nästa inlägg :)

2007-09-09 @ 11:43:40
Postat av: Carolina

Svar: Haha, tack tack :)

2007-09-09 @ 12:19:46
URL: http://melikey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0