Söndag

Hejsan. Dagen har spenderats här hemma med att fixa och städa lite i lägenheten. Möblerade om lite också, är jättenöjd! Behöver dock en massa nytt, får ta mig till R.O.O.M och Indori (favorit inredningsbutikerna) i veckan. Förutom att städa och möblera har jag läst massa bra tidningar som jag inte haft tid att läsa ännu, tittat på Friends och förberett maten inför ikväll, mamma, pappa, syster & respektive (min kompis J), och min älskade lillebror som varit i Australien i ett år är hemma! Ska bli underbart att träffa honom! På menyn blir det (okej, jag är inte direkt duktig - men om jag anstränger mig kan det funka) oxfilé provencale med vitlökssmör och till efterätt blir det chokladmousse. Mums (om jag får säga det själv). Har verkligen ansträngt mig med det här, men det är ju första gången på länge hela familjen är samlad, och vi väljer att vara hemma hos mig! Dom kommer om en halvtimma ungefär. Åh vad jag längtar efter att få höra Lillebrors galna historier!
image11image12
Chokladmousse & Australien berättelser står på schemat ikväll.

Fick föresten en kommentar av en tjej som undrade vad som hände med E & hennes graviditet. Hon har börjat få en liiten bula nu, men jag har bara träffat henne som hastigast. Man märker redan nu att det lilla livet i hennes kropp verkligen har förändrat hela hennes liv. Att inte se E en fredagskväll på Stureplan känns lika konstigt som mig utan skor. Och det mina vänner, är konstigt. Har som sagt inte pratat med henne så mkt, men jag har hört (yes, även när man är snart trettio sprids det sjukt mkt rykten) att hon har berättat för båda killarna, och båda två har blivit rädda och "sprungit iväg". Ska ringa henne ikväll, så mer riktig information kommer.

Men nu måste jag fixa det sista!
Singel I Stockholm

Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter väldigt smarrigt må jag säga! Hoppas på en fin kväll! ;)

2007-09-30 @ 18:43:46
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se
Postat av: Natta

åh så underbar bild.. vill ha sol! :D
ha en fin kväll!

2007-09-30 @ 21:49:41
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0