Sunday Morning

På repeat i iTunes : Passande nog, Sunday Morning - No Doubt

God morgon (såg nu att klockan var över 13, så morgon och morgon)! Trots att Blood Diamond är en av de bästa filmerna 2007 så somnade jag i soffan efter 10 minuter. Stekarn såg klart filmen, väckte mig vid 1 och sa hejdå. Trevligt sällskap jag är, verkligen. Mumlade något och somnade om direkt. Sen vaknade jag vid 10, efter en lång skön natt. Var enormt sugen på en croissant och en latte från min favoritcafé (som är stört nära min lägenhet, från min dörr, handla och tillbaka igen tog det bara 7 min) till frukost. Sagt och gjort, satte upp håret i en hästsvans, på med mitt rosa juicyset ( skrev igår om mina galna shoppingvanor, bör tilläggas att jag har 4 st uppsättningar av de älskade velour kläderna) och ner till cafét. Hemma igen satte jag mig i soffan med laptopen, käkade och ringde Mamma. Vi pratade om allt och ingenting som vanligt. Facebookade (dagens nya ord?) lite med Storasyster också, vi bestämde oss för att shoppa idag. Var faktiskt längesen jag hade en riktig shoppingrunda, ska bli kul! Och dyrt.

Just det, på tala om kläder så kom jag på att det är ett perfekt tillfälle att visa vad jag ska ha på mig idag. Detta är ju en anonym blogg, vill ju inte hänga ut människorna i mitt liv alldeles för offentligt så det blir inga foton. Men idag har jag en outfit bestående av kläder från ganska vanliga märken - så jag lyckades att hitta iprincip allt av det jag har på mig på nätet. Så här bjussar jag på ett litet kollage, gjort av mig. Observera att jag kan vara riktigt duktig på Photoshop om jag anstränger mig och lägger ner tid på det, men detta är gjort i all hast.

image2
Oversize kofta - American Apparel
♥ Klänning - American Vintage (köpt för ganska länge sen, tror inte de finns kvar...)
♥ Väska - Mulberry Bayswater (köpt när jag spenderade som mest pengar 05)
♥ Armband - CC Skye (29års present från E)
♥ Boots - Acne Pistol (NYA)
INTE I KOLLAGET
♥ Strumpbyxor H&M (har dock ritat ett par, haha)
♥ Svart skinnjacka från Hollies /NK

Nu ska jag sätta på mig det här, har fortfarande juicy på mig. Sen blir det stan med Storasyster! Och tro för gud skull inte att det här är en modeblogg bara för att jag lägger in ett kollage ibland. Eller vill ni att jag ska göra det, ha med lite mode då & då? Kommentera!  Men datinglivet kommer ändå alltid att dominera denna blogg. Undrar när Drömprinsen ringer angående vår tredje date? För han måste ju ringa... Om inte.. nej det finns inget om här.

Singel I Stockholm


Kommentarer
Postat av: Malin

Lite mode tycker jag du ska ha med! Det tycker ju dom flesta är intressant och du verkar ha en bra klädstil=) Gillar verkligen din blogg väldigt mycket, det är så spännade att läsa. Går in varje dag och kollar! Hoppas Drömprinsen hör av sig snart. Kramar från en till singel i Sthlm

2007-09-09 @ 13:32:33
Postat av: sofie

svar: jasså? :O nej jag har inte ändrat, jag ser fortfarande en katt istället :P haha!

2007-09-09 @ 14:38:46
URL: http://guppie.blogg.se
Postat av: Felicia

Ha en trevlig dag ;)

2007-09-09 @ 15:06:55
URL: http://LifeNews.blogg.se
Postat av: Anna

Din blogg är bara för bra! I like it :) Och litelite mode skulle nog inte skada tycker jag haha.

2007-09-09 @ 18:28:04
URL: http://delicioous.blogg.se
Postat av: Felicia

en fråga!
Vad är det för jobb du har?

2007-09-09 @ 19:05:06
URL: http://LifeNews.blogg.se
Postat av: Felicia

Hejsan!
Skulle vi på LifeNews få intevjuva dig och puplisera på sidan? Mejla isåfall: [email protected]
Frågorna kommer handla om bloggen och sånt.

2007-09-09 @ 19:31:50
URL: http://LifeNews.blogg.se
Postat av: Jennie

älskar de armbandet :)

2007-09-09 @ 21:19:34
URL: http://knasig.blogg.se
Postat av: Melina

älskar väskan!

2007-09-09 @ 21:24:57
URL: http://MMelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0