3 Outfits & Kvällsplaner

Kul kväll. Riktigt kul kväll. Och jag drack inte en droppe alkohol! Outfiten blev precis som jag trodde beige, ärmlös H&M klänning, svart Balenciaga Motorcykle bag (vintage NY) och Christian Louboutin pumps (de svarta). Blev riktigt snyggt!

Kom precis hem från en rätt seg jobbdag utan några speciella häändelser. Ikväll blir det myskväll med Red & H hemma hos Red. Vi ska äta bulgursallad och kycklingfilé till middag, sedan svulla Ben&Jerrys, dricka té och se på töntiga filmer. I like! Drömprinsen blev lite sur när jag var tvungen att dissa honom när han ringde och frågade om jag ville äta middag och sova över hos honom. Om han har tur får han vara med mig i morgon istället!

Nu ska jag ta en dusch och sätta på mig bekvämare kläder. Idag har jag varit sådär busniess-woman klädd med kostymbyxor (Zara) och kavaj (Acne). Måste se ut så ibland när vi har viktigare möten, men för det mesta kan jag se ut hur jag vill med allt från klänningar och 13centimeters till jeans och vardagstishor. Tur är det, hade inte klarat av att vara "jobbklädd" varje dag. Ush! Frågan är bara vad jag ska sätta på mig nu? Svarta Sass&Bide jeans, transparent blus från Marlene Birger och AA-linne? Snyggt och skönt, perfekt för en tjejkväll. Japp, så får det nog bli. 

Hinner nog blogga lite innan jag går, annars hörs vi senare ikväll eller imorn! Love!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0