BIKINI

Okej, det är bara april - men ändå. Jag är sugen på att köpa sommarens bikini! Precis som med solglasögon köper jag en bikini varje år, av lite bättre kvalitet. Och den längst till vänster från Michael Kors är ju så het! Kanske inte ultimat att bada i, men tänk att ligga och steka på stranden i den. Den känns verkligen lyxig och nästan värd de 1499 kronor den kostar (den låga dollarn till trots). Annars så skulle den i mitten från Pucci vara riktigt snygg, den är annorlunda och man har inte sett den förr! Men ändå känns den liiiiite "skulle lika gärna kunna vara köpt på H&M"... Baddräkten från Mellisa Odabash är riktigt snygg, men jag tror inte riktigt att jag är en baddräktstjej, I wanna show some skin you know! Men riktigt fin är den!

image180image181image182

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0