B&J = Lyckad kväll

Sitter i taxin på väg till Red och bloggar från blackberryn. Det går jättebra, men trots mitt hejdlösa mailande från mitt Svarta Bär går det väldigt mycket segare att använda det lilla "tangentbordet" än från datorn. Hoppas på en lung och trevlig kväll och jag har precis stannat taxin utanför en mataffär och köpt 5 pkt Ben&Jerrys (cookie dough, brownie, piece of cake, newyork fudge, phish food), då MÅSTE det ju bli en mysig kväll. Fast nu är jag hungrig efter mat! Så bulgur och kycklingfilé ska bli fantastico! Ska bli riktigt jävla skönt att bara sega ikväll - är trött efter att ha festat en torsdag. Men imorn händer det nog grejer!

Jag har lite resplaner för i vinter som jag måste bestämma mig för redan nu. Vill inte säga mer ännu (men lovar att jag ska) men jag måste prata ganska seriöst med DP först - en resa i vinter tillsamans är som om jag förutsätter att vi är ihop då (vilket jag verkligen hoppas) och det kanske inte han gör... men det måste han göra, annars är ju hela det här förhållandet skit. Ja, det måste han göra.

Men nu är jag snart framme! Kanske kan blogga från toan sen (haha) om jag blir riktigt sugen. Love!

Kommentarer
Postat av: Flora

brownie är min favorit på B&J :)

2008-04-05 @ 11:03:49
URL: http://floras.blogg.se
Postat av: Ronja

Hoppas att ni hade det kul :) update! :D

2008-04-05 @ 11:43:20
URL: http://laserpiente.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0