Bloggerskor is freaakin out!

Hejsan! Skönt att blogg.se har släppt in oss igen efter två dygn. Fast flytten gick tydligen inte som dom skulle, så det är det gamla vanliga blogg.se - men hellre det än inget. Eller hur? Måste bara få säga att jag tycker det är sjukt att så många bloggerskor freaks out för denna lilla sak. Det har skickats tusentals hotmail till blogg.se och folk är som galna nu när det är tillbaka, detta har jag kopierat från en blogg jag av en slump kom in på; "Jag har inte bloggat på tvååå dygn jag blir galen, jävla idioter ni ska dööö!!!". Ursäkta mig?! För det första, byt bloggtjänst då om du verkligen har något emot blogg.se. 2. Det här är bloggar, inga jävla liv. Visst, man älskar att blogga och är helt besatt av det (I know) men bara för det kan man ha ett liv bortanför datorskärmen också - PASSA PÅ ATT LEV DET DÅ, nu när ni har en anledning. 3. Relax, det är ingen som är döende. Det är en hemsida som för tillfället inte funkar.

Bör tillägga att jag dock tycker att blogg.se kunde informerat oss bättre. Men  nu är det tillbaka, och istället för att bete er som idioter kan ni väl vara glada för att ni äntligen kan blogga igen? Det är jag!

Uppdaterar bloggen mer normalt om en liiiten stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0