Brunch, Shopping & ett Sago-Blogg-Liv jag inte kan leva upp till.

Hejsan! Nu har jag brunchat i flera timmar med Red och två tjejer till som precis stack. Allt är uppätet och nu sitter jag och Red här mitt emot varandra med våra matchande Macbooks och en latte. När jag berättar om mig och Drömprinsen för folk så har jag fått bemötandet ; "Åååh, vad trist. Ni var ju så perfekta tillsamans - trodde verkligen att ni skulle förlova er snart!". Typ 9 av 10 gånger. Tack så mycket, jag blir på SÅ mycket bättre humör när ni säger så... eller inte. Men jag klandrar dom inte, folk vet ju inte hur jag känner. Yeye. 

Nu frågar Red vad jag skriver... Förlåt älskling men nu måste jag ljuga! Men bara en vit lögn - eller hur? 
Ok, vi har suttit här i nästan fyra timmar nu... dags att fortsätta att shoppa! Har redan köpt en sak... från Acne. Den som gissar vad blir månadens läsare, haha! www.acnejeans.com. Okej skitsvårt, ni får en ledtråd; sexyback. 
Fast ni kommenterar ju så jävla dåligt just nu, och läsarantalet sjunker till botten. Jag har de senaste månaderna haft ca. 75 läsare om dagen (bara det är en struntsiffra) men nu har det sjunkit till 25. Tänk vad komiskt, ni gillar när allt är perfekt och flyter på bra.. Ledsen om jag gör er besvikna, men jag kan ju inte hitta på ett sagoliv bara för att tillfredställa er... suckers.

=)

Kommentarer
Postat av: M

Jag gissar på: http://www.acnejeans.com/system/search/product.asp?id=360

Hoppas jag blir månadens läsare!!! Har ju hängt med från början =)

2008-04-12 @ 15:09:54
Postat av: Louise

http://www.acnejeans.com/data/product/images/224420080128234317941236_L.jpg

Den kanske? :)

2008-04-12 @ 17:38:28
Postat av: Ronja

hahah fan vad härlig du är :D

2008-04-13 @ 16:59:19
URL: http://laserpiente.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0