Dygnen som gått

SÖNDAG: Brunch med H, (übergravida) E, Trendy, Red. Typiska Brunch-Pannkakor med färska frukter och massa florsocker slank ner. Mums! Sedan gick vi runt lite på stan och kikade i affärer, köpte inget men hittade massa fint på Monroe, Mathilde och Urban Outfitters, så jag ska gå dit snart. Middag hemma hos mamma & pappa, Storasyster & SP var också där. Mysigt och gott. DP skulle egentligen ha följt med men han var dubbelbokad. Efteråt tog jag en taxi till Anglais och tog ett glas vin med mitt ex. Calvin Klein. Och ja, vi är bara kompisar.
MÅNDAG: Jobb, jobb, jobb. Men sen började jag känna av huvudvärk (som blev värre och är anledningen till att jag är hemma idag) och gick hem lite tidigare. Trots att jag inte var jättesjuk så lyxade jag till det rejält. Åt en massa Ben&Jerrys och vilade ögonen på The Hils, SATC, Friends och sen nya serien Cashmere Mafia på TV3, mer om den sedan. Mitt i allt detta TV-tittande kom Drömprinsen förbi med sushi som jag var riktigt sugen på. Han gick tidigt eftersom jag inte mådde bra.
TISDAG: Har varit hemma idag med, fast jag har jobbat på distans. Även idag har det blivit Ben&Jerrys och massa bra TV-serier. Nu ska jag ringa runt lite och känna mig mindre isolerad.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0