Fashion Toast

Mode är min (som ni vet) stora passion här i livet. Jag shoppar för många tusenlappar i månaden, modemagasinen är min bibel och att åka till storstäder och shoppa är bland det bästa jag vet. Trots att jag kör mitt eget race går det inte att förneka att jag följer trender (bara de jag tycker är snygga förstås). Inspirationen får jag framförallt från de stora modehusen och tidningar men även vänner, folk på stan och kändisar. Men det är sällan jag verkligen inspireras av en enskild människa.

Jag har hittat världens bäst klädda bloggare. Bloggen går bakom namnet Fashion Toast. Hela bloggen har jag inte hunnit spana in, säkert jättebra men det var framförallt outfitbilderna jag föll för. Jesuus! She knows how to dress! Följer trender, men ändå på ett eget, udda sätt och framförallt, hon vågar. Allt är så sinnesjukt jävla snyggt och outfitbilderna är så fantastiska! Underbara miljöer, och hon har förmodligen någon vän eller liknande som är oerhört duktig på att fota. Bilderna är som photoshoots för en lyxig tidning. Och Fashion Toast är riktigt, riktigt snygg! Så, innan min kärleksförklaring går för långt så ska jag visa er vad jag menar. Och det var omöjligt att välja ut de bästa, för alla är så sjukt bra - men dessa blev det. Spana in bloggen mina vänner, ni kommer inte att ångra er!

image184
image185


Bilder: fashiontoast.com

Kommentarer
Postat av: Soha

snyggt :)

2008-04-11 @ 17:11:18
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: Jennii

Hej! Åh tack för din komentar!
Vilken fin blogg d har =)
Kika gärna in på min fler gånger.

2008-04-11 @ 18:25:15
URL: http://Jennii92.blogg.se
Postat av: M

Hittade den bloggen för någon vecka sedan och jag håller med, hon klär sig så jävla snyggt!

2008-04-11 @ 19:24:28
Postat av: Manuela

Udda och snyggt ^^

2008-04-11 @ 19:42:56
URL: http://queenbeez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0