Fredag

Har precis kommit hem från en chicflic-kväll hemma hos Red med H & Trendy. Fastän dom inte läser det här vill jag bara hylla dom på något sätt. De senaste dagarna har de varit ett fantastiskt stöd för mig och tack vare dom så kan jag lämna allt det här med Drömprinsen bakom mig hyfsat bra och försöka se frammåt. Jag älskar älskar älskar er! Tänk, det trodde jag aldrig att jag skulle känna för mina ytliga partykompisar Red & Trendy samt min gamla gymnasiebästis H som jag gled ifrån runt 20. Dom förstår mig som ingen annan. Mina andra vänner är också underbara men på något sätt är vi fyra i samma stadium i livet, vilket gör att det är så mycket lättare att umgås, prata, ja... allt blir lättare.

Nog om det. Kvällen var mysig men nu är jag dödstrött efter en jobbig, deppig vecka. Imorgon ska jag shoppa och festa. Kalla mig ytlig eller vad som helst - men jag vill ha roligt!

Vi hörs då... Nighty night!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Vad skönt att de finns där för dig :) njut av livet

2008-04-13 @ 17:00:01
URL: http://laserpiente.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0