Fredagens...

På fötterna: Smutsrosa TOPSHOP heels. Invigning. Dom är otroligt snygga!
På axeln: Chanel 2.55. Min älskade dyrgrip till 25 års-present har inte fått titta ut ur lägenheten på ett bra tag. Crazy!
På kroppen: Bella Dress i svart från Acne.
På läpparna: Lite Elizabeth Ardens Eight Hour and I'm ready!
På ögonfransarna: Kanebo 38 grader.
Favoritmärke: Idag såg jag en fantastisk Miu Miu plånbok. Miu Miu verkar ha lätt för att få mig på fall.
Senaste inköp: En latte. Jaha, i modeväg? Ett nagellack från O.P.I.
På önskelistan: För mycket för att rabbla upp. Men ovan nämda plånbok, en klänning från Marimekko (inte för H&M) och en kornblå kjol från See By Chloé står högt upp på listan just nu.
I helgen: Ikväll: parteeey på Söder. Imorgon: Inredningsbutiker och lägenhetsvisningar med H. Luncha med en gammal vän, L. På kvällen blir det nog fest, fast denna gång i mina trakter. Söndag: Vet inte. Om det är sol så ska jag sitta på en uteservering med härliga människor hela dagen.

Kul lista! Den lär ni få se igen! Snodd av Michaela Forni. Nu sticker jag! Ha en grym kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0