Fredagslista!

På fötterna: Mina nya chockrosa Topshop pumps! Så galet snygga!
På axeln: Balenciagan.. lite stor men den passar outfiten.
På kroppen: Svart korsettliknande linne och svart vippig kjol från A.P.C.
På läpparna: Elizabeth Ardens Eight Hour is all I need.
På ögonfransarna: Kanebo 38 grader.
Favoritmärke: Idag? Topshop. Världens bästa mellanbudget kedja. Deras skor är otroliga!
Senaste inköp: En klänning, ett linne och ett par pumps (se inlägget nedan). Montis-glass, två lattes och en pastasallad.
På önskelistan: Fortfarande en plånbok från Miu Miu.
I helgen: Ikväll blir det utgång, imorgon ska jag njuta av vädret och på kvällen ska jag grilla med vänner (tonårs-nostalgi för snart-trettio åringar!), på söndag har jag ännu inga planer.

Kommentarer
Postat av: Linn

låter som en himla fin outfit :)
trevlig helg på dig!

2008-04-25 @ 22:53:58
URL: http://linnsstyle.webblogg.se
Postat av: M

Hoppas du haft en trevlig helg! Saknar dina inlägg

2008-04-27 @ 16:34:48
Postat av: Ronja

Saknar dina inlägg ..

2008-04-27 @ 17:10:23
URL: http://laserpiente.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0