Igår & Idag

Hey you! Ingen uppdatering igår.. Först brunchade jag med Red och Trendy i några timmar. Sen blev det en tennismatch med pappa (i min finfina tennisklänning), efter det fikade jag hemma hos dom och tog en långpromenad (= sätta sig på en brygga vid vattnet och steka) och snackade med världens bästa Lillebror som nu är hemma från att ha bott i Australien ett bra tag. Har saknat honom! Sen åkte jag tillbaka till city och hem till Drömprinsen. Vi lagade mat och såg på skräckfilmer. Mys. Jag älskar att vara kär! Fast det har ni nog redan förstått.

Så det var min Lördag, och nu är jag hemma hos Drömprinsen - ville ju inte åka hem till en tom lägenhet efter tre läskliga filmer (som jag inte minns namnen på). Idag blir det tyvvär inte mycket bloggning igen, ska jobba och titta på två lägenheter med H som vill ha något större (och närmare mig, haha). Sen ska vi luncha någonstans och gå lite i affärer. På lunchen ska vi snacka sommarplaner, vi har mycket roligt på gång! Sen blir det bio med DP hoppas jag. Fast sen ska jag hem och sova, har ett möte tidigt.

Nu låter det som om Drömprinsen är tillbaka, han har varit och köpt färskt bröd på ett bageri som vi ska ha till frukost - är det inte lite äckligt gulligt?!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Vad gulligt hihi :D så himla kul att du uppdaterar ofta!

2008-04-06 @ 11:29:36
URL: http://laserpiente.blogg.se
Postat av: Louise

Låter som roliga dagar :) är så glad för din och DPs skull, han verkarr fantastisk! men glöm inte att saker kan dölja sig under ytan om du nu skulle råka upptäcka en skamfläck på den perfekta ytan, så du inte blir allt för besviken, jag har varit med om det nämligen...

2008-04-06 @ 12:26:33
Postat av: valentina

gulligt! :)

2008-04-19 @ 15:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0