Kan jag få en påse att kräkas i?

Okänd man ~ 30: SIS? Hej! Det var inte igår!
Tänker så det knakar. Sekunderna går. Okej, jag måste säga något.
SIS: Nejmen hej (?!) vad längesen!
Okänd man ~ 30: Så hur har du haft det de senaste åren?
Senaste åren? Kan det vara från högskolan? USA-åren? Jobbet? P A N I C!  
SIS: Jo, det har varit jättebra. Förlåt men...
Nu avslöjar jag mig som världens bitch.
Okänd man ~ 30:
Du kommer inte ihåg mig?
SIS: Heh, ja tyvärr. Men jag har alltid varit dålig på sånt, så ta det inte personligt!
Okänd man ~ 30: Tarzan heter jag, vi gick på EG* tillsamans.
SIS: Jahaa! Jo men en John från gymnasiet - det finns i min lilla minnesbank!
NOT.
Tarzan: Okej! Att du inte kände igen mig kanske har att göra med att jag har förändrats till utséendet rätt mycket.
SIS: Jaa.. det har du gjort!
Tarzan: Till det bättre? Eller var jag sexigare som en pubertal pojke?               
VA? Flörtar han med mig? Driver han med mig? Försöker han få mig att kräkas?
Tarzan: Haha nej jag tänkte väl det, jag såg hur du tittade på mig. Snyggt knep det där med att låtsas att du inte kom ihåg mig snygging. Men vet du vad, du kan få omkull mig ändå för du har blivit ännu hetare än du var när vi tog studenten - ska vi gå hem till mig?"
Kan jag få en påse att kräkas i?
SIS: Vet du vad? Jag kommer inte alls ihåg dig. Jag kommer inte ihåg att det gick en John på EG samtidigt som mig. Jag tror faktiskt inte att jag ens visste om det när jag gick där. Ha en trevlig kväll! Nu väntar min pojkvän.

Sen gick jag fram till en oförstående Stekarn och kysste honom (snabbt). Han log och sa typ "Nice hörru, men jag gillar dig absolut inte på det sättet och jag trodde att du kände likadant?". Haha, obviously eftersom vi båda beställde in ett stort glas mineralvatten att skölja munnen med efteråt vilket dock blev lite svårt eftersom vi höll på att skratta ihjäl oss av incidenten som ägt rum några minuter tidigare. Tack för att du finns, bästa!

* EG = Gymnasieskolan jag gick på. Snobbigt men riktigt bra ställe. Hade tre roliga år där (om man bortser från att jag i ettan förlorade en bästa vän).

Kommentarer
Postat av: Åsa

HAHA trodde bara sånt hände på film :)

2008-04-19 @ 14:41:05
Postat av: M

Haha, tur att du hade stekarn där då =)

2008-04-19 @ 14:57:20
Postat av: SIS

Åsa: Det trodde jag också. Tills igår kväll! ;)

2008-04-19 @ 16:07:00
URL: http://sthlmsingel.blogg.se
Postat av: valentina

hahahaha sjukt kul!

2008-04-19 @ 16:32:41
Postat av: sanna

Hahha det är tur att du har stekarn som är där för dig ;D Han verkar vara en RIKTIG kompis!

2008-04-19 @ 21:21:58
Postat av: Ronja

Hahah :D

2008-04-20 @ 13:18:37
URL: http://www.glife.se/RonjaSylvia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0